Ana Sayfa » » Kadim Dostum

Kadim Dostum

Kadim Dostum
Mahsun Kırmızıgül ismi, özellikle son dönemlerde yüksek prodüksiyonlu ve önemli gişe hasılatı sağlayan sinema filmleriyle birlikte anılır oldu! Bugüne kadar “Beyaz Kelebek”, “Güneşi Gördüm” ve “Newyork’ta Beş Minare” filmlerinde yönetmen koltuğuna oturan Kırmızıgül, oldu olacak beyaz perdeye de el atmaya başladı! Daha önce ATV’de yayınlanan “Benim için Üzülme” dizisinden sonra ne zaman yeni bir proje ile ekranlara geleceği merakla beklenen Kırmızıgül’den bomba haber nihayet geldi! Çok yakında FOX TV ekranlarında izleyici ile buluşacak olan “Kadim Dostum” dizi,  şimdiden izleyicilerin en fazla merak ettiği diziler listesine girmeye başladı bile!
Konusunun ne olacağı ve oyuncularının da kimler oluşacağı henüz netlik kazanmayan “Kadim Dostum” dizisi ile ilgili her geçen gün basına çeşitli bilgiler sızıyor. Son aldığımız bilgilere göre, Mahsun Kırmızıgül’ün yapımcılığını üstlendiği dizinin komedi olduğu yönünde! Daha önce izleyicileri ağlatmayı başaran ve çok önemli sosyal yaralara parmak basan, dram filmlerinin artık usta yönetmeni Mahsun Kırmızıgül’ün komedi tarzda bir dizi film çekecek olması açıkçası bizleri fazlasıyla şaşırttı!
Kadim Dostum dizisi ile ilgili kulağımıza çalınan birkaç önemli bilgiyi yeri gelmişken sizlerle paylaşalım! İlk gelen bilgilere göre Kadim Dostum dizisi ilk olarak “Mardin İşi” ismi ile çekilecekmiş ancak, daha sonra ne sebeple değiştirildiyse, dizinin yeni ismi “Kadim Dostum izle” olarak verilmiş. Az önce dediğimiz gibi, bu dizi Mahsun Kırmızıgül’ün önceki dizilerinden farklı olarak komedi ağırlıklı olacakmış. Bekleyip göreceğiz.
Aldığımız istihbarata göre FOX TV’nin yeni dizisi “Kadim Dostum” oyuncu kadrosuna 2 yeni isim dahil olmuş! Başrollerinde İlker Aksum, Damla Aslanalp, Murat Eken, Metin Yıldız ve Cihat Tamer’in yer aldığı ve Mahsun Kırmızıgül imzası taşıyacak olan yeni dizi Kadim Dostum dizisi bakalım ilerleyen günlerde daha kimler katılacak! Bu konuda gelişmeler olursa sizlerle paylaşacağız!

1 yorum :

  1. Kiraz Mevsimi dizisi kendi gününde ve kendi saatinde 11. bölüm ile ekranlara geliyor
    Kiraz Mevsimi 11. Bölüm izle -

    YanıtlaSil